Laos baby! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Iris Miedema - WaarBenJij.nu Laos baby! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Iris Miedema - WaarBenJij.nu

Laos baby!

Blijf op de hoogte en volg Iris

26 Maart 2014 | Laos, Vientiane

Lieve mama, papa, oma's, opa, zussen, broer, vrienden, familie en andere bekenden: u kunt weer gerust slapen we zijn heel in Vientiane aangekomen! We hebben een heel leuk hostel (sihome): supersociaal, comfortabel (héérlijke douche!) en lekker ontbijt. De eerste dag hebben we voornamelijk geslapen maar we zijn 's avonds even een rondje gaan lopen en hebben bij een traditioneel Laotiaans restaurant gegeten. We snappen nu ook waarom Laos niet bekend staat om zijn keuken: viel niet erg in de smaak. Vandaag naar Budha park geweest met de Tuktuk en onze eerste Buddhas gespot. Verder is er niet enorm veel te beleven in Vientiane dus morgen pakken we een bus naar het noorden: Vang Vieng. Hier kun je lekker outdoor activities doen en bovendien goed feesten dus dat willen we wel van dichtbij beleven!
Ik hoop dat ik wat foto's kan uploaden met de WiFi hier maar anders houden jullie die nog tegoed!

Sabaaij di!

• 26 Maart 2014 - 16:56

Mama:

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen, leuke foto's ook. Veel plezier en ik kijk al uit naar het volgende bericht. Liefs, mama

• 26 Maart 2014 - 17:43

Suus:

Hey Iertje en Ruben,

Ziet er goed uit :D Vooral die billen van die vrouw op de 'pompoen' foto, hahahahaha! En wat doet een dino tussen de buddha's??
    Ben wel benieuwd wat voor eten die mensen in Laos dan naar binnen werken.....
    Fijne nacht gewenst (+14u tijdsverschil is even wennen met rekenen, maar tis nu net half12 geweest bij jullie)
    Liefs

• 26 Maart 2014 - 20:12

Kay:

Goed om te horen lief! GENIET

• 26 Maart 2014 - 21:59

Joke:

Leuk hoor al die verhalen van mijn nichten in alle uithoeken van de wereld! Veel plezier en ook groetjes voor Suzanne

• 11 April 2014 - 20:56

Suzanne: